یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 - 7:43 قبل از ظهر

نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 17
نویسنده پیام
admin آفلاین


ارسال‌ها : 72
عضویت: 28 /9 /1391
محل زندگی: کاشان
سن: 17
تشکرها : 6
تشکر شده : 11
همه بخونن
سلام دوستای عزیز.امیدوارم حالتون خوب باشه .
بعضیا مطلب نمیزارن تو انجمن . گفتم شاید هنوز کار نکردند با انجمن .
حالا من آموزش میدم هرکس زیاد وارد نیس میتونه راحت یاد بگیره.
خوب حالا شروع میکنیم.
من همون سخت ترینش رو انتخاب میکنم ولی وقتی که بگم میفهمید چقدر آسونه.
برای مثال ما میخواهیم یه نوشته ، عکس و لینک قرار بدیم .من اینجا تالارتصاویر زیر موضوع متفاوت رو انتخاب کردم



حالا پایین صفحه روی گزینه موضوع جدید کلیک کنید.


وقتی که صفحه باز شدحالاچند گزینه رو دربارش توضیح میدهم.
یه نکته اگه فقط میخواهید تو انجمن مطلب بزاریدمطلبتون رو در صفحه سفید زیر گزینه عنوان وارد کنید. (باد برای مطلبتون عنوان انتخاب کنید.الزامی)توجه داشت باشید اگه یه موقع به eror برخوردیدباید مطلبتون رو قبلش در notepad واردکنید بعد از اونجا کپی کنید توی این صفحه



1-عنوان . باید عنوان مطلبتون رو انتخاب کنید .الزامی
2- اگه میخواهید عکس وارد کنید بایدآدرس عکستون رو اینجا وارد کنید(بهتر است شما در سایت های سرویس دهی آپلود رایگان مثل پرشین گیگ استفاده کنید که تمام وقت آپلود میشوند.
اگر از سایت های تهران 98 ومثل این ها استفاده کنید بعد از یه مدت آپلودشون تموم میشه وآدرس عکس از بین میره
بااین حال بهتره از همون پرشین گیگ استفاده کنید .)

3-وارد کردن لینک . آدرس صفحه مورد نظر رو اینجا وارد کنید.

4-در این جا میتونید اندازه ،رنگ وفونت وبقیه چیز هایی رو که مربوط به نوشتتون میشه رو اینجا تنظیم کنید.

5-وقتی که تمام تنظیماتتون رو انجام دادیدروی این گزینه کلیک کنید تا ارسال بشه .

*** اگر مطلبتون ارسال نشد یادتون باشه اصلا ریلود نکنید گزینه backرو بزنید ودوباره گزینه ارسال رو بزنید***

امضای کاربر :
شنبه 05 اسفند 1391 - 13:44
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :